woensdag 23 april 2014

OOTD: Sunny black

Hi everyone! Long time no see! I don't know if you've already noticed, but I did some restyling on the blog. Do you like it? From now on, I will try to post as much outfits as possible. As you know, I'm trying to stop buying too much clothes. Posting an outfit every day will force me to be creative with the clothes that I already own. And it's kind of a nice 'clothing diary'. Please do comment on the looks, and don't be afraid to criticize them! I hope you will be having fun! I know I will be!

PS: From now on, you can follow and hype me on lookbook.nu. There you will find in detail what I am wearing on the picture.


Hoi iedereen! Lang geleden...! Ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar ik heb de blog een beetje gerestyled. Wat vinden jullie ervan? Vanaf nu ga ik proberen zoveel mogelijk outfits te posten. Zoals jullie weten probeer ik minder kleren te kopen. Elke dag mijn outfit posten dwingt mij om creatief te zijn met de dingen die ik al heb. Want het is natuurlijk de bedoeling om zoveel mogelijk verschillende combinaties te gaan maken! En het lijkt me ook gewoon leuk als een soort 'kledingdagboek'. Hou jullie vooral niet in om de looks te becommentariëren en wees gerust kritisch. Veel plezier ermee. Ik zal er in elk geval veel plezier aan beleven!

PS: Vanaf nu kunnen jullie me volgen én hypen op lookbook.nu . Daar vinden jullie ook in detail wat ik precies draag en waar ik het gekocht heb.

Dinsdag 22 april 2014

Woensdag 23 april 2014

2 opmerkingen:

  1. I love the purple dress. such a gorgeous colour :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, Lucy! It's a vintage dress. I wear a lot of vintage. It feels like me. Love, Elke

      Verwijderen