zaterdag 4 januari 2014

Happy 2014!

First of all: I want to wish you all a very happy 2014, full of joy, happiness, love, interesting people, beautiful experiences and a perfect health, of course. Follow your heart, whatever you do and don't forget: happiness doesn't simply come your way, you have to go get it yourself! The beginning of a new year is the perfect occasion to make a New Year's resolution list. I make one every year, but mostly my resolutions fail early in the year. This time, I really want to succeed, so I will share them with you guys, so you can remind me of it whenever it's necessary:

This year, I want to
  • drink at least a bottle of water a day
  • eat at least one piece of fruit a day
  • read more books, starting with 'Overdressed' by Elizabeth Cline
  • buy more consciously thanks to that book
  • prefer quality over quantity
  • sew more clothes myself
  • wear all the clothes in my dressing
  • save up for my own Céline handbag
  • send more handwritten cards
  • watch more movies
  • restart my workout routine
  • and last but not least: write at least one blogpost a week!

I can't wait to get started! But, of course, this is the first week of january, so we'll see... Anyway, I promise you guys to keep you posted! I'll write you soon!

x


Photo: Sander Nagel


Eerst en vooral wil ik jullie uit de grond van mijn hart een sprankelend, boeiend, gelukkig, liefdevol en bovenal gezond 2014 toewensen. Volg je hart in alles wat je doet en vergeet niet: je geluk maak je zelf! Het begin van een nieuw jaar is uiteraard het ideale moment om een lijstje met goede voornemens op te stellen. Al moet ik toegeven dat die meestal maar een paar weken standhouden... Deze keer ben ik echter vastbesloten om vol te houden, dus deel ik ze hierbij met jullie allemaal, zodat jullie mij er elke keer kunnen aan herinneren indien nodig.

Dit jaar wil ik:

  • minstens een liter tot anderhalve liter per dag drinken
  • minstens één stuk fruit per dag eten
  • meer boeken lezen, te beginnen met 'Overdressed' van Elizabeth Cline
  • na het lezen van dat boek bewuster kopen
  • kwaliteit boven kwantiteit verkiezen
  • meer kleren zelf maken
  • alle kleren in mijn dressing effectief dragen
  • sparen voor mijn eigen Céline-handtas
  • meer handgeschreven kaartjes sturen
  • meer films bekijken
  • mijn sportroutine terug opnemen
  • en last but not least: minstens één blogpost per week schrijven!

Ik heb er in elk geval zin in! Maar we zijn natuurlijk pas de eerste week van januari, dus we zien wel. In elk geval: ik hou jullie op de hoogte van mijn volharding of mijn gebrek daaraan. Tot gauw!

x

 
Foto: Sander Nagel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten